Nové změny ve střídání reklam


17-05-2012 18:27 - Zdroj: google-cz.blogspot.com
Služba AdWords dosud nabízela tři možnosti střídání reklam: optimalizaci zaměřenou na kliknutí, optimalizaci zaměřenou na konverze a rovnoměrné střídání. Rovnoměrné střídání je užitečné při testování nových reklam. Pokud se však používá trvale, může vést k tomu, že inzerent zaznamená nižší výkony a uživatelům se budou zobrazovat méně relevantní reklamy. Od tohoto týdne se nastavení rovnoměrného střídání reklam postupně mění. Místo střídání reklam na dobu neurčitou bude toto nastavení střídat reklamy pouze po dobu 30 dnů. Potom se toto nastavení optimalizuje na zobrazování reklam, od kterých se očekává, že budou generovat co nejvyšší počet kliknutí. Vždy, když aktivujete nebo upravíte reklamu, budou se reklamy z dané reklamní sestavy střídat rovnoměrněji po dobu 30 dnů. Ve všech reklamních sestavách, ve kterých jste za posledních třicet dnů nepřidali ani neupravili reklamy, se začne uplatňovat nový způsob střídání reklam. V ostatních případech se tato změna projeví 30 dnů od poslední aktivace nebo úpravy reklamy. Tato změna nám umožní poskytovat uživatelům co nejrelevantnější reklamy a měla by také pomoci inzerentům zvýšit výkony jejich účtů AdWords. Další informace o této změně naleznete v tomto článku v centru nápovědy AdWords. Karen Yao, vedoucí produktová manažerka - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
google-cz.blogspot.com



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews