Zajímavé funkce v nástroji pro Webmastery


18-05-2012 10:32 - Zdroj: blog.h1.cz
Již více než nějakou dobou Google oznámil přepracovaný a vylepšený report vyhledávacích dotazů v oblíbeném nástroji Google Webmasters Tool. Protože se jedná o změnu pro SEO konzultanty poměrně zajímavou a do dnešního dne málo využívanou, rádi bychom na ni na našem blogu upozornili. Tato vylepšená verze reportu nás příjemně překvapí zajímavými daty, vylepšenými filtry a grafy a samozřejmě možností si všechna potřebná data stáhnout do formátu csv. Nové grafy vypadají tak jak jsme zvyklí z Google Analytics, ale zdá se, že nejsou uvolněny pro všechny země. Grafy vypadají jinak, než informuje například Search Engine Land, ale data poskytují podobně. Tedy dotazy, zobrazení a prokliky. Pod grafem vždy vidíte tabulku, kdy si můžete vybrat mezi zobrazením základním nebo zobrazením se změnou. Druhé zobrazení vám vypíše i rozdíl dat za poslední dobu (nárůst/pokles). Toto zobrazení považuji za zajímavější a pro další strategie i přínosnější. Za zásadní považuji i informaci o pozici, která nám průměruje pozice ovlivněné personalizací. Stejně tak i na základě těchto dat dokážete snadno zjistit CTR vašich frází na základě pozic v SERPu. Výsledky si můžete filtrovat pomocí pokročilých filtrů, v kterých si můžete zvolit frázy, lokalitu, míru prokliku a typ hledání. Podobně si data můžete filtrovat i na základě časového období. Třešničkou na dortu je, že Google Webmasters Tool zobrazuje data komplexně a ne pouze prvních 100 frází. Zdá se, že to co nám Google odepírá v Google Analytics se nám snaží vynahradit v Google Webmasters Tool. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews