Google Grants: Ještě stále se můžete přihlásit


02-05-2012 09:18 - Zdroj: google-cz.blogspot.com
Ještě 17 dní (přesněji do 18. května 2012) mají české neziskové organizace na to, aby se přihlásily do našeho programu Google Grants. Cílem tohoto programu je zprostředkovat neziskovám sílu internetové reklamy na Googlu a pomoci jim tak najít nové partnery, dárce nebo dobrovolníky. Jak se přihlásit? Jako v každém kole je podmínkou účasti ve výběrovém řízení soulad s obecnými právními podmínkami programu, splnění specifického tématu tohoto kola (najdete níže v textu) a řádně vyplněná přihláška. Grant v podobě bezplatné inzerce v systému Google AdWords obdrží 10 neziskových organizací, které splní dané podmínky a budou na základě přihlášky vybrány odbornou porotou Googlu. Přihlásit se mohou i ty organizace, které v minulých kolech neuspěly. Protože čtvrté kolo Google Grants bylo vyhlášeno spolu s novým celoročním program "Google pro českou společnost", souvisejí s program i témata tohoto kola: Popište, jakým způsobem váš projekt nebo organizace přispívá k rozvoji v některé z následujících oblasti: česká kultura a umění vzdělávání na školách rozvoj českých a moravských měst. Uzávěrka tohoto kola je 18. května. Vítězové budou vyhlášení 8. června na blogu českého Googlu. Jak co nejlépe připravit svoji přihlášku? Na základě zkušeností z minulých kol doporučujeme v přihlášce jasně formulovat, jak organizace/konkrétní projekt zapadá do tématu kola (vítáme konkrétní příklady minulých nebo plánovaných aktivit). v registračních formuláři jasně popsat, kde vidí nezisková organizace přínos Google Grants a reklamy na internetu pro svoji činnost. dbát na kvalitu a aktuálnost webových stránek, protože bez nich nemůže reklama ve vyhledávání efektivně fungovat. Web by měl obsahovat aktuální informace a kontakty a také konkrétní příklady dosavadních ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
google-cz.blogspot.com



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews