Otevřete 13. komnatu reklamy


29-05-2012 17:29 - Zdroj: blog.h1.cz
Minulý týden se v jihočeském městě zlata – Písku, uskutečnil již 16. ročník soutěžního festivalu propagačních materiálů z oboru cestovního ruchu TourPropag. Festival doplňoval blok odborných přednášek na společné téma „Reklama bez reklamace“ a protože byla řeč také o internetové reklamě, nemohli jsme zde chybět. Emoce nejsou nemoce První část odborného programu byla věnována emocím v propagaci cestovního ruchu. Do problematiky nás velmi dobře uvedl Jakub Hlaváček z agentury CzechTourism, který hovořil o location placementu jako netradičním marketingovém nástroji. Následovaly přednášky Jana Binara (McCann Erickson) a Viktora Kusteina (GrowJOB institute), které volně spojovalo téma brandingu, vytváření a vnímání značek. Dopolední část přednášek byla zakončena právním tématem od advokátky Zuzany Císařové o autorských dílech a smluvních vztazích v marketingové komunikaci. I-think, I-am, I-net Internetovému marketingu byla věnována odpolední část programu. Blok přednášek zahájil Michal Straka ze společnosti Ipsos, specializující se na analýzy a výzkum trhu. Nebylo pro nás překvapením, že, dle výzkumu domácího cestovního ruchu, je internet nejdůležitějším zdrojem informací při výběru dovolené (uvedlo 65% respondentů). Uživatelé nejčastěji používají vyhledavač Seznam.cz (47%) a Google (32%). Každým rokem také roste obliba specializovaných portálů, jako je například Kudy z nudy (20%). O své dovolené hovoří na internetu nejčastěji ženy, a to na diskuzních serverech určených přímo pro ně (např.: rodina.cz, emimino.cz, dama.cz). V případě Facebooku a Twitteru už tak sdílní nejsme. Náš výběr nepřímo ovlivňují jen fotografie z dovolené sdílené našimi přáteli. Trendem posledních let jsou nákupy zájezdů na slevových agregátorech. Nejčastěji Češi využívají zájezdy po ČR do 2 tisíc ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews