Konec PPC specialistů v Čechách? Ale kdeže!


14-06-2012 12:30 - Zdroj: blog.h1.cz
PPC systémy, s AdWords včele, nám už nějakou dobu jasně ukazují, jakou cestou se chtějí ubírat. Jakožto nástroje vzešlé z moderních technologií, které šetří čas, chtějí pochopitelně jít cestou automatizace. Už před několika lety předpovídal Google „Konec PPC specialistů v Čechách“. A věštba jakoby se naplňovala. Jen za posledních pár měsíců představily systémy několik nových kouzel ve stylu sáněk, které se samy řídí, samy jedou… Jmenujme jen: Automatický výběr nejlepší reklamy (AdWords i Sklik) Automatický bidding pro top pozice (Automatická pravidla AdWords) Zcela automaticky generované reklamy vytvořené na základě obsahu klientských webových stránek (Dynamické reklamy AdWords) Kampaně největších klientů pak přesahují hranice rozhraní PPC systémů a jsou poháněny takovými perpetuum mobile jako Google API nebo robustními softwarovými řešeními pro správu bidů, klíčových slov či reklamních textů.Nabízí se otázka, kam až proces automatizace správy PPC kampaní bude pokračovat? Bude ještě někdo za pár let potřebovat PPC konzultanta z masa a kostí? Jsme přesvědčeni, že ano. Automatická pravidla AdWords – Zvyš, sniž, zastav, aktivuj Využívají vaše kampaně tohoto silného pomocníka? Pokud ne, je nejvyšší čas, aby začaly! Jak píše Google, „Práce v AdWords s využitím pravidel se stává pravidlem“. Příklad automatického pravidla: Dynamické reklamy AdWords – Kampaň do vyhledávání bez klíčových slov Přáli jste si někdy jen „napsat inzerát a jít“ (ve smyslu čekat na prokliky)? Máte to mít. Pro aktivaci Dynamické kampaně potřebujete jen napsat inzerát (bez titulku) a nadefinovat filtr pro výběr části webu, pro kterou bude systém sám generovat reklamy nejvíce odpovídající danému dotazu. Titulky inzerátů a cílové stránky vybere systém sám. Příklad Dynamické reklamy: AdWords´ ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews