Střípky z (ne)konference “Vyhledávače zboží 2012”


11-06-2012 15:16 - Zdroj: blog.h1.cz
Mnohým jistě neunikla (ne)konference na téma “Vyhledávače zboží 2012” pořádaná Michalem Janíkem počátkem minulého týdne v Brně. Proč nekonference? Jednalo se o neformální setkání zájemců o dané téma provázené zajímavými přednáškami a diskuzí. Pro ty, kdo se (ne)konference nezúčastnili nebo nesledovali zajímavé střípky z celé akce na twitteru pod hashtagem #zbozi2012, přinášíme krátké shrnutí těch nejzajímavějších informací. Celý den byl rozdělen do několika bloků, přičemž v každém z nich bylo probíráno jedno dílčí téma. Úvodní přednáška patřila pořadateli Michalu Janíkovi, který si dal za úkol v kostce shrnout, co že to vlastně ty vyhledávače zboží jsou, jak fungují a jak mohou internetovým obchodům pomoci. Probírány byly: Výhody tohoto typu inzerce na internetu (kvalitní návštěvnost, dobrá cena, možnost rychlých změn) Doplňkové služby (certifikáty, poradny, diskuze), které zbožáky nabízejí Možnosti přenosu dat mezi e-shopem a vyhledávačem zboží (XML export vs. API, které nabízí zatím pouze Google Products). Následovaly přednášky týkající se jednotlivých konkrétních služeb na českém internetu. HledejCeny.cz Za vyhledávač zboží HledejCeny.cz přednášeli David Holeček a Ivo Lašek. Kromě obchodního pozadí projektu a popisu začátků v roce 2006 byly upuštěny i některé zajímavé informace. Pojďme se na jednotlivé body podívat: Optimalizační skóre viditelné v administraci obchodu (vyjádřeno procenty) nemá vliv na pozici produktu obchodu, ale může zvyšovat konverzní poměr. Tím, že je všechno vyplněno, dávám zákazníkovi dostatek informací a zvyšuji svoji důvěryhodnost. HledejCeny.cz nabízí možnost filtrace dle vzdálenosti poboček, je nutné mít v administraci pečlivě vyplněny adresy. Technicky funguje na principu lokalizace dle IP adresy, nebo pomocí GPS ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews