Z Prahy s úsměvem


28-06-2012 08:32 - Zdroj: blog.peoplecomm.cz
V úterý ráno jsme opouštěli Prahu. S úsměvem. Nedalo nám to a vytáhli jsme foťák, abychom udělali pár obrázků „výzdoby“ mezi Muzeem a Chodovem. Přijde mi, že ta marketingová komunikace o nás mnohé věci říká… Myslím si, že tradiční marketing je ve své podstatě daň za to, že firma nedělá to, pro co mají její lidé vášeň (většina dělá to, na čem umí vydělat a říká to, co chtějí zákazníci slyšet). Možná jste si všimli, že když opravdu věříte v to, co děláte a děláte to s nadšením, vytvoří se jakýsi magnetismus, který k vám určité lidi přitáhne a jiné zase odtáhne. Když ale děláte, co vás nebaví a říkáte to, co chtějí druzí lidé slyšet (místo toho, v co sami opravdu věříte) začnete lidi odrazovat. Ale pokud to dělají (téměř) všichni ostatní, začne to splývat. Začne to být neviditelné. Ve finále tedy není prakticky žádný magnetismus, ani přitažlivost, ani odpudivost. Místo toho máte spoustu marketingově-reklamního (a místy i velmi nevkusného) křiku ve snaze zmanipulovat lidi přes to, co mají schované v nevědomí. Pokud děláte, co vás OPRAVDU baví, vytváří se okolo vás přirozený magnetismus. Určité lidi přitáhnete, jiné zase odpudíte. V důsledku toho přestáváte potřebovat i tradiční manipulativní marketing. V Praze je momentálně móda v centru pozornosti a jedna pěkná billboardová paní má ráda nové značky. Sazka plodí týdně jednoho milionáře a máme si prý splnit sen. Jakoby nebylo lepší se ze snu probudit a začít žít? Hyundai je prý plný vášně. Co na to říkají v Nošovicích? Česká spořitelna nám může koupit vzácný diamant, pojmenovat po nás hvězdu nebo nakoupit vzácné mince. To je dobrá nabídka! OMV radí, abychom dali maximum lásky svému vozu. Dáváme ale dost lásky svým nejbližším? Ó2 s námi společně projektuje budoucnost a rozhodně tam myslí ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.peoplecomm.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews