Hledání šedivé myši s charismatem…


08-07-2012 17:49 - Zdroj: www.misantrop.info
Líbí se nám vaše osobitost a budeme rádi, když ji využijete v náš prospěch. Jediná podmínka je, že vaše osobitost nenaruší naši umělohmotnost. Sedí takhle ejč ár manager, kouká se na ty Twittery a říká si: Hele, ten Grudl (*), von má tolik folourů a vysoký Klout skóre. Tyjo! Ten kdyby nám dělal tiskovýho mluvku, to by byla komunikace v sociálních sítích… A pokud ho nikdo nezastaví, tak udělá tu největší pitomost, co udělat může, totiž že si nějakého takového najde, nabídne mu dostatečný hmotný stimul a zaměstná ho. “Líbí se nám váš styl, vaše osobitost, způsob, jakým komunikujete…,” povídá, protože mu je žinantní říct na férovku: “Máme firemní účet, kam píše nějaký Josef z PR a sleduje to tam asi 115 lidí, takže z vašich 5000 followerů a tun retweetů máme všichni vlhký sny.” A to si pište, že je mají. Jejich komunikace totiž vypadá tak, že někam dají obrázek smečující tenistky a píšou: “Znáte tenisové míčky? Ty my neděláme. Neděláme ani ten chlupatý potah. My děláme stroje, které kontrolují, jestli ty chlupy mají správnou délku. Jsme Dumb Corporation.” Což je sexy mesydž jako fík. Není divu, že při představě, jak @DavidGrudl píše “V DumbCorp jsme spustili novou linku, šli jsme zakalit a teď sedíme v indické restauraci” a osm tisíc followerů se dozví, že v Dumb mají novou linku a že jsou cool, se takový manažer orosí jak Jahůdková Terez při vidině nové Nokie. Jenže nudnost Dumb Corporation není daná tím, žeto neumí, ale hlavně a především tím, že nemají koule na to, aby byli zajímaví. Vydat na facebooku tiskovou zprávu je totiž to nejbezpečnější, co mohou udělat. Taková zpráva už prošla korporátním střevem a nikdo z ní nevyvodí důsledky. Ale trochu se odvázat? To zavání průserem, a průser si žádný korporátní PR poskok ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.misantrop.info



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews