Pizza až domů? Napřesklik


11-07-2012 11:40 - Zdroj: blog.h1.cz
Prázdninová případová studie Jeden z našich klientů, pan Teig, podniká v oboru rozvážení pizzy a dalších jídel. Má funkční web, na kterém si lze všechny dobroty snadno objednat. Přestože se v organickém vyhledání zobrazuje na první stránce, objednávek z vyhledávání nebylo tolik, kolik si představoval. Rozhodl se proto vyzkoušet PPC reklamu a s odstupem času si k tomuto kroku mohl pouze gratulovat. Pan Teig rozváží pizzu po Liberci a okolí, a tak podle hesla „Škoda kliku, který padne vedle.“ využil možnosti nechat zobrazovat inzeráty pouze v této oblasti. Proč? Náklady na úžeji zacílenou reklamu jsou nižší při zachování stejného pokrytí možných zákazníků. Během prvních dvou měsíců od spuštění zaznamenal nárůst objednávek o 80 %, přičemž odhadovaný podíl nákladů na obratu činil 10 %. Tento podíl se díky průběžné optimalizaci PPC kampaně dále snižoval. Mobilní svět s chutí tomatového pesta Vedle typické optimalizace, která spočívá v práci s klíčovými slovy a texty inzerátů, bylo možné ze statistik vyčíst, že nezanedbatelné procento kliků přichází z mobilních zařízení. Vytvořili jsme proto samostatnou PPC kampaň pro mobilní telefony a tablety.Reklamy na mobilních telefonech mohou zobrazovat proklikávací telefonní číslo. I tuto možnost jsme samozřejmě využili. Míra prokliků u těchto inzerátů byla téměř 3× vyšší, než před rozdělením kampaně. Cena za proklik z mobilů přitom klesla na 0,5 Kč. Kdy po ní toužíte nejvíc? Dalším krokem, který kampani výrazně pomohl, pramenil z přizpůsobení se chování zákazníků. Ze statistik vyplývalo, že inzeráty se nejčastěji zobrazují mezi 19–23 hodinou a do jisté míry mezi 11–13. Navrhli jsme navýšit maximální cenu za klik právě v těchto intervalech, tak aby se reklama pana Teiga zobrazovala na první pozici. V části kampaně zaměřené ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews