Vlastní publika aneb Retargeting na Facebooku


14-01-2013 15:57 - Zdroj: blog.h1.cz
Chtěli byste oslovit svoje stávající zákazníky na Facebooku? Nabídnout jim doplněk k zakoupenému zboží, novou verzi výrobku nebo se chcete svému klientovi připomenout ohledně prodloužení již končící smlouvy? Pokud jste na některou z otázek odpověděli kladně, tak neváhejte a čtěte dál. Mám pro vás informaci o nové možnosti cílení reklamy na Facebooku a nejedná se o cílení jen tak ledajaké, ale o první formu retargetingu v této největší sociální síti. Co jsou ta „vlastní publika“ zač Vlastní publika neboli také „custom audiences“ (Facebookem přeložené jako „vlastní okruhy uživatelů“ a „vlastní cílové skupiny“) jsou inzerentem vytvořené cílové skupiny uživatelů FB na základě jejich e-mailové adresy, telefonního čísla nebo dokonce ID jejich facebookového profilu. Nejzajímavější možností vytváření vlastního publika jistě je, a ještě nějakou dobu určitě bude, využívání e-mailových adres vašich zákazníků – uživatelů FB. Kde a jak mohu „vlastní publika“ vytvořit    Vlastní publika lze vytvořit pouze prostřednictvím nástroje Power Editor (který FB bezplatně nabízí), v jehož nabídce naleznete možnost „vlastní okruhy uživatelů“. Po rozkliknutí již stačí odsouhlasit „custom audiences terms“, zvolit „vytvořit cílovou skupinu“, publikum si pojmenovat a nahrát seznam e-mailových adres, telefonních čísel nebo facebookových IDček do systému. Důležité také je, že by soubor neměl obsahovat jiná data, než která jsou nezbytně nutná. Nahrávejte tedy výhradně kontakty bez hlaviček a nadpisů a pouze v podporovaných typech souborů, kterými jsou CSV a klasický „texťák“. Po cca 1 hodině revize nahraných kontaktů, kdy jsou systémem vybírány ty, které jsou skutečně spárovány s reálnými FB účty, je „vlastní publikum“ připraveno k použití. Další dobrá zpráva zní, ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews