Nové “rozšířené kampaně” Google AdWords


08-02-2013 16:59 - Zdroj: blog.h1.cz
Ve středu večer představil Google celému světu novinku, která je dle některých zdrojů největší změnou v základní struktuře kampaní Google AdWords za posledních deset let. Častější používání většího množství zařízení totiž znamená pro marketéry stále větší výzvu v doručení relevantní informace o jejich produktu a to se snaží Google zjednodušit. Zastihnout uživatele v pravou chvíli se správnou nabídkou, která zapadne do kontextu použitého zařízení, okamžiku a místa, je ve dnešním “multi-device” světě metou každého marketéra. Větší inzerenti s propracovanou segmentací uživatelů na základě dat dosud v AdWords vytvářeli pro každou zajímavou skupinu uživatelů “kampaně na míru”. Účty se plnily množstvím samostatných kampaní kvůli nutnosti zpřesňovat sdělení pro různá zařízení, měnit pružněji nabídky podle lokality uživatele, doby, v jakou vyhledává, nebo touze zobrazovat relevantnější sdělení v inzerátu či na míru napsané odkazy na podstránky. Za chvíli bychom v účtu měli kampaní tolik, že by se v nich utopil nejeden správce kampaní. Navíc honem za relevantním sdělením tomu správnému segmentu uživatelů hrozí, že ztratíme tolik potřebný nadhled. I proto bylo nutné udělat radikální řez a podívat se na možnosti cílení, strukturu kampaní a požadavky, na ně kladené, znovu z trochu jiného pohledu. Ze změn, které Google představil, se zdá, že půjde o návrat ke kořenům – od složitých řešení a krkolomných segmentací publik se vrátíme zpátky k uživateli a relevantnímu sdělení. S rozšířenými kampaněmi už se nebudeme “uměle” snažit určovat, na jakém zařízení bude uživatele zajímat jaký produkt, protože stejně přesně nikdy nedoměříme, jakou měrou se zobrazení či proklik na daném zařízení podílelo na konečné konverzi. Nechme tedy uživatele “konzumovat” ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews