Rozšířené kampaně: Návod na migraci a nastavení


12-02-2013 12:55 - Zdroj: blog.h1.cz
Úvodní článek o rozšířených kampaních, které v těchto dnech uvádí Google do života, si můžete přečíst z pera naší konzultantky Petry Čechové na tomto blogu. Seznamte se s návodem, jak provést migraci a jak se vyhnout nechtěným důsledkům. Migraci provedete prakticky za minutu. Nesmíte však zapomenout na následné úpravy. Myslete na to, že jakmile jednou migrujete “zastaralou” kampaň na rozšířenou, nelze ji převést zpátky. 1. Migraci můžete začít, pokud vidíte na účtu nepřehlédnutelné oznámení. Do konce února by mělo svítit u všech vašich kampaní. 2. Vyplatí se kliknout na “Get started”. Pak už to jede. Google vás informuje o třech dobrých důvodech, proč upgradovat, i kdybyste nechtěli. Zkuste “Start now”. 3. Připomeňme, že v rozšířených kampaních se cílí v zásadě na všechna zařízení. Tablet nejde oddělit od desktopu. U žádné kampaně nesmíte zapomenout na nastavení mobilního cílení. Google vám v tomto kroku připomene, abyste zvolili zvláštní bid pro mobilní platformu. Nezapomeňte, že cílení na mobily nejde vypnout v tradičním nastavení kampaně. Pokud chcete cílení na mobily z kampaně vyloučit, musíte v tomto kroku použít nastavení: Use a custom bid adjustment: Decrease by 100 % To znamená, že snížíte bid pro mobily o –100 %, tudíž se tam nebudete zobrazovat. Svoje nastavení později uvidíte v Nastavení (Settings) kampaně v položce Devices. Bidy pro mobilní zařízení můžete kdykoli přizpůsobovat. Desktopy a tablety nejde editovat. Pro ně platí výchozí bid na úrovni sestav nebo klíčových slov. 4. V nasledujícím kroku vám Google potvrdí změnu a nabídne další možnosti. Praktický smysl mají pouze editace inzerátů (Edit ads) a editace rozšíření (Edit extensions). Vlastně lze říct: “V tuto chvíli máte zmigrováno!” 5. Pokud zvolíte editaci inzerátů, ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews