Inbound Marketing


13-02-2013 14:48 - Zdroj: blog.h1.cz
Vyhledávače a optimalizace toho, jak z nich získat více cílených návštěvníků. Sociální sítě a strategie pro získávání fanoušků. Online PR a snaha zasáhnout svojí značkou co nejvíce uživatelů. To všechno je Inbound Marketing. Asi nejdoslovněji bychom „inbound“ přeložili jako „příchozí“. Pojďme se ale domluvit, že pro lepší vystižení jeho postaty mu budeme říkat „neplacený marketing“. „A povedzte mi, Kefalín, čo si predstavujete pod takým slovom neplacený?“ O neplacený marketing jde v tom smyslu, že neplatíte webu, na kterém vás uživatel najde. K tomu, abyste se na daných stránkách vhodným způsobem bez porušení internetových pravidel zviditelnili, investujete pouze svůj čas, úsilí a znalosti. Využít můžete vyhledávače – obor optimalizace pro vyhledávače (SEO) je dostatečně známý a rozšířený. Zajímavé pole působnosti ale poskytují rovněž například sociální sítě – i zde existují postupy, jak na sebe strhnout pozornost. Dále do Inbound Marketingu patří všechny aktivity, které pomáhají optimalizovat vaše zápisy ve firemních katalozích, zbožových vyhledávačích, na videoserverech nebo blozích. Zkrátka téměř všude. Zjednodušeně to může vypadat takto: Otázka zní: Co je na tom nového? Všechny zmíněné aktivity jsou dobře známé, zdokumentované a prověřené. Odpověď bude: Ano, je to tak. Ale zatím málokdo tyto aktivity dělá koordinovaně, prověřuje účinnost jednotlivých kanálů a věnuje se každému z nich s individuálním přístupem. Proč byste měli zrovna vy vrhnout do Inbound Marketingu? Z průzkumu u našich klientů vyplývá, že v průměru více než 60 % návštěvnosti webu přichází právě z výše uvedených zdrojů. Na placené zdroje proti tomu připadá jen cca 10 % a zbytek tvoří přímá návštěvnost. Přitom se do placené reklamy nalévá ročně více než ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews